Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου 2010

Τι είναι μόδα;

Μόδα είναι μια έννοια αισθητική και κοινωνικής αντίληψης σχετικά με την εξωτερική εμφάνιση του ατόμου και τη συμπεριφορά του, τον τρόπο διασκέδαση και ούτε το καθεξής.

Αίτια του φαινομένου είναι 3 κοινωνικοί, οικονομικά και ψυχολογικοί.

Τα κοινωνικά αίτια για μένα είναι τα πιο ηλίθια γιατί το θεωρώ βλακεία εσύ να σαι κανονικός άνθρωπος και οι άλλοι επειδή είναι είτε emo, trendy, gothic, hip-hop, πούστηδες, λεσβίες, hipster δε ξέρω τί άλλο και να μην σε δέχονται επειδή δεν είσαι ένα με αυτούς. Λέγεται μη κοιωνική υποδοχή του άλλου ατόμου και δεν το δέχομαι καθόλου μου θυμίζει μια κοπέλα που έχω στο σχολείο μου όμορφη να ντύνεται σαν φρικιό και ένας γνωστός μου την είχε ρωτήσει γιατί ντύνεται έτσι και όχι όπως θέλει, αναγκάστηκε να είναι έτσι

ΩΣΤΕ ΝΑ ΤΗΣ ΚΑΝΟΥΝ ΠΑΡΕΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΥΠΟΔΕΧΤΟΥΝ, ΜΠΡΑΒΟ ΗΛΙΘΙΕ ΚΟΣΜΕ ΜΠΡΑΒΟ 1 ΒΗΜΑ ΜΠΡΟΣΤΑ 10 ΒΗΜΑΤΑ ΠΙΣΩ ΘΕΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΑΛΛΑ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΕΙΣ ΧΟΥΝΤΑ ΣΤΟΝ ΑΛΛΟΝ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΣΑΝ ΚΑΙ ΣΕΝΑ

Εγώ ντύνομαι όπως γουστάρω την μια μέρα ντύνομαι πρόχειρα την άλλη casual, αθλητής του τρεξίματος, επιζώντας κυριλλές ακόμα και μπάτσος δεν έχω πρόβλημα γιατί ο καθένας την τρέλα του έχει στη τελική.

Η αγαπημένη μου casual εμφάνιση




ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ ΓΙ ΑΥΤΟ



Επιπροσθέτος αυτό αφορά στους πούστηδες, και στις γυναίκες κόψε αυτό το κόμπλεξ να ξυρίστεις σε όλο το σώμα σου σχεδόν, ήμαρτον ποιός είναι ο λόγος θεωρήσε σέξι άτριχος, λόγοι υγείας να μην έχει αρρώστιες, πιστεύετε οτι άτριχοι είναι "καθαροί" (εσείς γυναίκες που θέλετε άτριχους άντρες αυτό που έχω να πω είναι τα εξής πιάνετε το άτριχο σώμα του άντρα πιάνετε το σώμα σας το ίδιο που άτριχο αν είστε λίγο λεσβίες πείτε το μη το έχετε κρυφό καμάρι) ή να έχουν θηλυπρεπή στοιχεία οι άντρες όπως ευαισθησία αδύνατο σαν το δικό σας και δε ξέρω τι αλλό. Το καλοκαίρι μου την έσπασε πολύ με μια γκόμενα που είχα σχέση για λίγο καιρό να λεέι αρκετές φορές "ωραίος είσαι με τις τρίχες αλλά με λιγότερες θα ήταν καλύτερα")δε είναι λίγο λεσβία αυτή;;;. Εμένα στο σχολείο μου με φωνάζουν αρκούδα μερικοί το καλοκαίρι γιατί λένε έχω πολλές τρίχες παντού.

Οικονομικά εδώ δε θα σταθώ πολύ όλοι είμαστε επειδεξίες επιθυμούμε να δείχνουμε τα πανάκριβα ρούχα μας Dolce Gabbana, Armani adidas puma κ.α. Θετικό απο μια γιατί δημιουργούνται θέσεις εργασίας το αρνητικό ξοδεύονται πάρα πολλά λέφτα στα ρούχα και τα πετάμε επειδή δε τα φοράμε, δεν είναι της μόδας δε μα κάνουν κλπ.

Ψυχολογικά εδώ ο καθένας έχει τα δικά του π.χ οι emo έχουν κατάθλιψη, gothic την νεκροφιλία τους, hipster & trendy μανία με τον νεοπλουτισμό, hip-hop με την μουσική και δηθεν επανάσταση τους, ούτε το καθε 'ξης και οι απλοί που έχουν την μανία τους να ντύνονται όπως θέλουν (βαλτε και εμένα μέσα στούς απλούς).

Αυτά είναι τα αίτια και το κυριότερο είναι αυτό όπου θα πω:

Μόδα είναι γυρνάει συνέχεια
και χάνετε η προσωπικότητα του ανθρώπου.

Bourne Out

1 σχόλιο:

  1. Σέβομαι την γνώμη σου αλλά θα ήθελα να ακούσεις και τη δικιά μου. Πιστεύω πως έχεις φάει τρελή ερωτική απογοήτευση από μια τύπισσα για την εξωτερική σου εμφάνιση!
    Επίσης πιστεύω με το να ακολουθείς τη μόδα η να έχεις κάποιο συγκεκριμένο στιλ η να θες να ξεχωρίζεις δεν είναι καθόλου κακό! Σέβεσαι τον εαυτό σου και για αυτό είσαι πάντα περιποιημένος ξυρισμένος καθαρός και ωραία ντυμένος ( για πολλούς το ωραία ντυμένος είναι να είσαι μέσα στη μόδα)! Σέβεσαι τους ανθρώπους γύρω σου δείχνεις καλή εικόνα και είσαι καλά με τον εαυτό σου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή