Παρασκευή 18 Ιουνίου 2010

Ηλεκτρονικά Παιχνίδια που αγαπήσα!

Απο 8 ετών είχα τον πρώτο υπολογιστή και επειδή δε με αφήνανε πολύ να βγαίνω έξω σαν παιδί της Γενια Χ άρχισα να παίζω παιχνίδια έτσι μου προκάλεσε εθισμό μέχρι τα 16 μου. Τόσα πολλά παιχνίδια που αρκέτα είναι σειρές πολύ γνωστές. Έπισης είχα μηδενίσει παιχνίδια του Playstation 1 και Playstation 2 δεν είναι πολλά.

Ξεκινάω με τα παιχνίδια του υπολογιστή

Need for Speed
To πρώτο που έχω παίξει ήταν το High Stakes είχε πολυτελές αμάξια όπως ferrari, mercedes κ.α και το πιο ωραίο είδος αγωνίσματος ήταν αμοιβή το αμάξι του αντιπάλου. Το δεύτερο ήταν Underground το μοναδικό με περισσότερα ιαπωνικά αμάξια, 4 φορές το μηδένισα. Underground 2 είναι το τρίτο που έπαιξα μεγάλη ποικιλία στην διακόσμηση του αμαξιού και ελέυθερη εξερεύνηση 2 φορές αυτό. Most Wanted το καλύτερο που βγήκε με την BMW M3 GTR τους μπάτσους και σενάριο 4 φορές. Carbon το πιο χαζό που βγήκε 2 φορές. Prostreet για τα σκουπίδια 1 φορά. Undecover ωραίο σενάριο είχε 2 φορές. Shift χάλια παιχνίδι 1 φορά.



Age of empires
Αυτή τη σειρά ξόδεψα πάρα πολλές ώρες ιδιαίτερα το πρώτο και δέυτερο που βγήκαν ιδαίτερα το τρίτο όχι τόσο ωραίο.



The sims 2 με είχε κολλήσει ένας συμμαθητής μου απο το δημοτικό και έκει αρκετές ώρες.



Heroes of might and magic το πρώτο που έπαιξα ήταν το Heroes Chronicles κάθε χρόνο το μηδένιζα και μετά το 3ο, 4ο και 5ο Heroes of might and magic άλλες τόσες ώρες.



Grand Theft Auto η μεγαλύτερη αδυναμία μου απο το GTA III μέχρι το GTA IV έχω παίξει και μηδενίσει το Vice City 23 φορές (φοβερό) San Andreas 3 φορές GTA Liberty City stories 2 τα υπόλοιπα απο μία, εκατοντάδες ώρες.



James Bond έχω μηδενίσει τέσσερα παιχνίδια (Die another day, Quantom of Solace, From Russia with love και The world is not enough) ωραία διασκεδαστικά παιχνίδια.



Prince of persia έχω μηδενίσει την τριλογία που βγήκε τις χρονιές 2003,2004,2005 ωραίο σενάριο, σύστημα μαχών και μουσική.



Call of Duty όλη την σειρά έχω μηδενίσει το πιο δύσκολο είναι το πρώτο που βγήκε και το Modern Warfare όλα τα άλλα ήταν για κλάματα.



Rome total War τρελά εθιστικό παιχνίδι αυτό έχω να πω.



Gun πολύ ωραίο παιχνίδι περιπέτειας με άγρια δύση θέμα είναι το μοναδικό που ολοκήρωσα 100%.



Παιχνίδια βασισμένα στις τηλεοπτικές σειρές Lost via domus Grey's Anatomy & Prison Break αυτά μια φορά εκτός το Lost 3 φορές







Test Drive Unlimited το καλύτερο racing game που βγήκε 10/10 βάζω εγώ.



Theme Hospital κορυφή είναι το παιχνίδι αυτό έχω να πω.



Sid Meier's Pirates πειρατεία πάλι στο προσκήνιο.



Mirror's edge free running τίποτα άλλο έχω να πω.



Turning Point Fall of Liberty πολύ ωραίο σενάριο.



Crazy taxi στα ηλεκτρονικά που δίναμε 100 δραχμές.



Alpha Protocol κλώνος του Mass Effect κανένα σχόλιο.



Juiced Hot Import Nights. Τζόγος, πολλά αμάξια.



Eragon πρώτα ταίνια είδα μετά το βιβλίο και τέλος το παιχνίδι.



Magic The Gathering BattleGrounds κανένα σχόλιο σε όσους κατακρίνουν το παιχνίδι καρτών.



Τhe protector για γερά νεύρα κατασκοπικό παιχνίδι μόνο στο internet θα το βρείτε για κατέβασμα.



Carmageddon tdr 2000 πολύ λιώσιμο έριξα εννιά ετών.



Παιχνίδια του Playstation 1

Gran turismo 2 άσχημο κόλλημα.



Metal Slug στα ηλεκτρονικά πρώτα και μετά playstation.

.

Playstation 2

Yakuza το ενοίκιασα απο περιέργεια και κόλλησα μέχρι τέλος.



The Godfather. Don of new york πολλές ώρες να το φτάσεις 91,5%



Sly 2 band of thieves πολύ καλό παιχνίδι με γραφικά κινούμενα σχέδια.



Canis Canem Edit 6 φορές μηδένισα.



The Warriors το ξύλο που πέφτει σεβασμός στο παιχνίδι.



The simpsons game το τερμάτισε ο αδερφός μου γιατί ο τελικός αρχηγός ήταν δύσκολος.



King Kong (2005) ωραίο αλλά σύντομο.



Bad Boys 2 πολύ βία και πιστολίδι.



Mark Ecko's Getting Up under pressure γκράφιτι, επανάσταση, Still Free!



Batman Begins δεν έχω δει την ταινία αλλά έπαιξα το παιχνίδι.



Είναι και άλλα που δεν θυμάμαι (υπολογιστή, playstation 1,2).

Το κακό σήμερα βγαίνουν πολλά που τα κάνουν πολύ σύντομα (διάρκεια) και πολύ εύκολα, επίτηδες το κάνουν να πουλάνε περισσότερες παιχνιδομηχανές η τίτλους και υπολογιστές να απομονωθούμε για τα καλά. Αυτό έπαθα σε όλη αυτή τη διάρκεια (8 χρόνια) να εθιστώ για τα καλά, οι παράγοντες ήταν η κοινωνική απαξίωση που πήρα απο τους γύρω μου (γιατί ήμουν χοντρός μέχρι τα 15,5 ετών), η έξαρση της εγκληματικότητας στις αστικές πόλεις που αφήνουν οι γονείς τα παιδιά τους στο σπίτι προμηθεύοντας ένα εκατομμύριο παιχνίδια που τους είναι άχρηστα.

Τέλος τόσα χρόνια ελεύθερος που είμαι σκοτώνω την ώρα μου σε αυτά. Τώρα παίζω πολύ λιγότερο 7 ώρες το πολύ η και καθόλου την εβδομάδα σε σχέση 25-30 ώρες πριν. Γιατί υπάρχουν πιο αξιόλογα πράγματα να κάνω (βιβλία, εξόδους με φίλους η και χωρίς εξερεύνηση περιοχών). Ακόμα στην αναζήτηση του εαυτού μου και σταθερών πραγματικών φίλων είμαι.

Υ.Γ Ελπίζω να μην σας κούρασα.

1 σχόλιο: