Τετάρτη 23 Ιουνίου 2010

Θάνατος στους ηλίθιους - εκμεταλλευτές

Ο μακαρίτης ο πατέρας μου ελέγε να δίνω πράγματα στους άλλους ώστε να σε αγαπάνε οι γύρω σου και να σε βοηθήσουν σε δύσκολες καταστάσεις που βρίσκεσαι! Αυτό μου το είπε στα 12 μου επειδή ήμουν τσιφούτης και αχάριστος στο δημοτικό γιατί δεν έδινα σε άεργους να αντιγράψουν. Απο τα 13 μου αποφάσισα να αλλάξω στάση και δίνω πράγματα σε άλλα παιδιά στην αρχή θετικά το βρήκα αλλά αρχίσανε σκουραίνουν τα πράγματα.

Πρώτη περίπτωση δάνεισα ένα Cd σε έναν αράπη συμμαθητή μου (μη τον κάνω σαπούνι να ασπρίσει) και το λαμόγιο δεν ήθελε να το επιστρέψει με τον τσαμπουκά το πήρα πίσω και το κατέστρεψε απο τότε έχασα την εμπιστοσύνη του.

Δεύτερη περίπτωση ο απέναντι γείτονας τόσο ηλίθιος δεν το περίμενα παραπονιόταν που δεν ήξερε κανένα παιδί του κάνω παρέα για ένα χρόνο παρέα και μετά έκοψε την παρέα λέγοντας τα χειρότερα για μένα σε άλλα παιδιά έτσι να μείνω χωρίς πολλούς φίλους και να τους ξέρω αυτούς και όταν δεν είχε κανένα (ας πάρουμε τον βλάκα Bourne) να μην τον αφήσω παραπονεμένο.

Τρίτη περίπτωση ένας άθλιος ροκάς που κάναμε παρέα στο γυμνάσιο μια χαρά ήταν με βοήθαγε τον βοήθαγα σε δύσκολες καταστάσεις. Απο το λύκειο άρχισε να μου τα χαλάει γνώρισε μια γκόμενα που είχε ένα εκατομμύριο όνειρα να την κατακτήσει (στην τελική δε του έκατσε) μια φορά έτυχε να την γνωρίσω και αυτός μας έγραφε όλους όταν τον έπαιρνα τηλέφωνο μου έλεγε (εεεεεεεεεεεεεε δε μπορωωωωωωωωωωωωωω έχω να πάω στα Πετράλωνα) και με έπαιρνε και αυτός όπως με την δεύτερη περίπτωση (δείτε πάνω).

Τέταρτη περίπτωση άμα τον πάρει ο διάολος την μάνα που τον έκανε αυτόν λίγα έχω να πω με μαχαίρωνε πισώπλατα με εκμεταλλευόταν άγρια (δηλαδή με έπαιρνε τηλέφωνο όταν χρειαζόταν κάτι να ικανοποιησεί τις ανάγκες), μου βίαζε την ψυχολογία για μια κοπέλα φάντασμα που δεν την ήξερα για να περνάει ευχάριστα λέγοντας ένα σωρό ψέματα και να πηγαίνω σε φροντιστήρια για να μη νιώθει μόνος και να πλουτίσουν οί γνωστοί εις βάρος μου. Παραπονιόταν γιατί δεν του κάνω παρέα και που χάθηκα.Μια απο τα ίδια όπως οι άλλοι

ΑΜΑ ΣΕ ΠΙΑΣΩ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΚΑΝΟΝΙΣΕ ΝΑ ΚΡΥΦΤΕΙΣ


Πέμπτη περίπτωση πρόσφατη πήγα στο Δάσος Χαϊδαρίου με μια κοπέλα που την ξέρω 2,5 μήνες και είχα την μεγάλη βλακεία να γίνω αγαθούλης μαλθακός και συνέχεια έλεγα ναι σε ότι ήθελε που το βρήκε ευκαιρία να με εκμεταλλεύεται. Κάθε φορά που βγαίναμε συνέχεια τα ίδια και τα ίδια λέγαμε που έχω βαρεθεί ελεεινά είχα την φιλοτιμία να της παίρνω νερό και αυτή αρνούταν αλλά το έπαιρνε και αρκετές φορές με ζάλιζε "Ποτέ τα υπόλοιπα επεισόδια του Prison Break". Αυτα ήταν μια παρένθεση εκεί που θέλω να καταλήξω είναι ότι κάτι δε πάει καλά με αυτήν της την έπεφτα όταν βγάιναμε κάποιες και αυτή με απέφευγε μου. Μου ήρθε σαν το γύφτο χωρίς λεφτά και ήθελα να πάρω νερό για μένα και μου ζητάει "ΝΑ ΜΟΥ ΠΑΡΕΙΣ ΝΕΡΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ;;;;;;;;;;;;; :)))))))))))))))" και την πιο ωραία απάντηση έδωσα "ΤΩΡΑ ΘΕΣ ΟΤΑΝ ΠΟΥ ΕΓΩ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΟΥ ΠΑΡΩ ΤΩΡΑ! ΚΑΙ ΌΤΑΝ ΣΟΥ ΚΕΡΝΑΓΑ ΑΡΝΙΟΣΟΥΝΑ ΑΛΛΑ ΤΟ ΕΠΑΙΡΝΕΣ" και απο εκεί μου κράταγε μούτρα μέχρι να χωριστούμε.Α ΞΕΧΑΣΑ! την ρωταώ αν μιλάει με κανένα φίλο της "όχι όχι απλώς κοιτάζω την ώρα" καλά άσε τα ψοφήμια σε έχω δει να λιώνει τον αντίχειρα σου με τα μηνύματα σου. Οι πιθανότητες να μου στείλει μήνυμα ΚΑΜΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ. Λιγότερα λεφτά.

Μικρές περιπτώσεις, μου είπε ένας καθηγητής όταν του είπα ότι είμαι πρόσκοπος (δεν είμαι πια) "να προσέχεις έχω διαβάσει την ιστορία τους και μου έφυγαν τα μάτια με αυτά που έκαναν" τι συμπέρασμα έβγαλα είναι στρατόπεδο και εκβιαστές για λεφτά συμμετέχοντας στις μεγάλες δράσεις τους στο διάολο να πάτε.

Άλλη περίπτωση γνώρισα την κοπέλα ενός γνωστού μου, ζήτησε msn της το έδωσα μου τα έπρηξε πραγματικά, βγαίναμε της έλεγα ναι με τον γνωστό μου και αυτή που με γράφανε και μετά μου λέγανε πες κάτι λιγομίλητος είσαι. Εκδίκηση μου τους παράτησα στην καφετέρια που ήμουν, τότε γνώρισα την κοπέλα (πέμπτη περίπτωση) κατέστρεψα την ψυχολογία της και μετά παρακάλαγε στο msn μέσω pm της κολλητούλες της λέγοντας οτι της έλλειψαν και θέλει υποστήριξη.

Συμπέρασμα δεν έχω κανένα σταθερό φίλο όπως βλέπετε και αυτοί που μου έκαναν παρέα με είχαν ως εναλλακτίκο απο τους τελευταίους φίλους και για εκμετάλλευση. ΑΡΑ ΗΛΙΘΙΟΙ ΚΥΡΙΑΡΧΟΥΝ ΣΤΗΝ ΥΦΗΛΙΟ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΚΟΙΤΑΝΕ ΕΊΝΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΤΗ ΤΟΥΣ ΓΙ'ΑΥΤΟ ΔΕ ΠΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ ΜΠΡΟΣΤΑ Η ΑΠΛΗΣΤΙΑ ΚΑΙ Η ΨΕΥΔΑΙΣΘΗΣΗ ΤΗΣ ΑΝΩΤΕΡΩΤΗΤΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΜΑΣ ΕΞΟΥΣΙΑΖΕΙ.

ΟΣΟΙ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΑΚΟΜΑ ΕΤΣΙ ΙΔΙΟΣ ΚΑΝΕΤΕ ΛΑΘΟΣ ΕΧΩ ΑΛΛΑΞΕΙ ΣΤΑΣΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ. Ο BOURNE ΘΥΜΑΤΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΤΙ ΤΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΥΓΧΩΡΑΕΙ ΚΑΝΕΝΑΝ.

Oπως έλεγαν αρκετοί και η ιδεολογία του Need for speed undercover.

Στα πολύτιμα υλικά αγαθά, στα αισθήματα και στο χρήμα δεν υπάρχουν φίλοι.
Εμπιστεύσου τον λιγότερο γνωστό σου γιατί λεέι τις περισσότερες φορές την αλήθεια για το τι θα συμβεί απο ότι τον κολλητό σου.
Η υπερβολικη εμπιστοσύνη στον διπλανό σου προδίδεις τον εαυτό σου!
Και η χειρότερη περίπτωση όπως λεέι το παιχνίδι

ΜΗΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΕΣΑΙ ΚΑΝΕΝΑΝ ΞΕΠΕΡΝΑ ΤΟΥΣ ΟΛΟΥΣ


Υ.Γ Πατέρα ωραία η καλοσύνη μου άρεσε η ιδεά σου αλλά σήμερα έχουν χειροτερέψει τα πράγματα και άκουγα ιστορίες για σένα τρελή εκμετάλλευση σου έκαναν οι γύρω σου. Λίγους μήνες ακόμα να κλείσω τα 18 και θα έρχομαι περισσότερο να σε επισκέπτομαι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου