Παρασκευή 14 Μαΐου 2010

Τυφλός ο έρως!


Όταν έχασα τα κιλά πριν απο δύο χρόνια μου είπε η γιαγιά μου ότι θα σε φάνε οι γυναίκες. Όντως έχει δίκιο απο τότε μέχρι σήμερα υπήρχαν 3 κοπέλες που τις άρεσα πολύ που στην τελική δεν έκανα τίποτα γιατί όι λόγοι είναι αρκετοί.
1η κοπέλα είναι απο το σχολείο που πάω της άρεσα στην πρώτη λυκείου μιλάγαμε για διάφορα ανταλλάξαμε τηλέφωνα ώσπου μια μέρα ήμουνα (ένας θεός ξέρει) στις τρέλες μου και άρχισα να λέω διάφορα και αυτή είχε πεθάνει το γέλιο την άλλη μέρα είχα ενισχυτική, περιμένα να έρθει η καθηγήτρια πριν έρθει ήρθε αυτή η κοπέλα με μια σεξόβομβα φίλη της μιλήσαμε λιγάκι και απο τότε κόπηκε τελείως η επαφή μας δε ξέρω το λόγο. Μετά το Σεπτέμβρη ξαναβρεθήκαμε και είχα αλλάξει (οι καιροί περνάνε) και αυτή πάλι άρχησε να με χαιρετάει. Μια μέρα την βρήκα μόνη της στο δρόμο και μιλήσαμε της είχα πει αν θέλει να τα πούμε και η πιο ηλίθια απάντηση πήρα ε δεν έχουμε να πούμε της πέταξα "σε γουστάρω" και έγινε κόκκινη αλλά άρχισε πάλι "όποτε θες δεν έχω πρόβλημα να τα πουμε" καλά κρασιά απο τότε τίποτα και έχει ξενερώσει περιμένω να τελειώσει το σχολικό έτος να ηρεμήσω επειδή με μελετάει τελευταία.
Η 2η την γνώρισα το καλοκαίρι που μας πέρασε ωραία ήταν αλλά απο βλακεία μου δεν της μίλησα και με γούσταρε φαινόταν απο το χαμόγελο το "αληθινό" τίποτα άλλο δεν έχω να πω γι'αυτό.
Η 3η ήταν ΚΟΛΑΣΗ πολύ πρόσφατα τέλειωσε η ιστορία δεν θα αναφέρω πολλά. Την ξέρω απο την φωνή της μόνο δεν την είδα ποτέ μου και αυτή με είδε είπε σύμφωνα με έναν παλιό φίλο που αυτός μου την ανέφερε και μου έλεγε να τη πάρω. Επιπροσθέτος έχει ψυχολογικά προβλήματα αυτή μία με ήθελε την άλλη δεν με ήθελε τώρα έχει σχέση, δήλωσε δημοσίος μπροστά στο αγόρι της και στις φίλες "Αγαπάω τον ......" με αυτό που άκουσε το αγόρι ηθέλε να με σπάσει στο ξύλο. Ευτυχώς με κάλυψε ο πάλιος φίλος και δεν έγινε τίποτα, αυτή ήθελε να μου δώσει ένα βραχιόλι και ένα σημείωμα ως ενθύμιο μέσω τρίτου (τον παλιό φίλο). Εγώ δεν πήρα το βραχιόλι είπα στον φίλο να το πάρει αυτό και να το κάνει ότι θέλει πήρα μόνο το σημείωμα να δώ τι έγραψε. Κλασικά πράγματα "ΝΑ ΘΥΜΑΣΑΙ ΕΣΥ ΔΕΝ ΜΕ ΗΘΕΛΕΣ!!!!!" και βάζει την καρδούλα με τα όνοματά μας.

Απάντηση: Κοπελιά όποια και να είσαι έχεις ψυχολογικά προβλήματα ειλικρινά.

Εγώ γνώρισα δύο κοπέλες που μου άρεσουν πραγματικά μία απο το σχολείο και η άλλη εκτός ο λόγος έχουμε πολλά κοινά και συννενοούμαστε τέλεια.
Τέλος αυτό που έχω να πω όταν ο άνθρωπος βλέπει κάποιον στα μέτρα του έρχεται κεραυνοβόλος έρωτας ριζώνει για τα καλά στην καρδιά του και αδιαφορεί για τους άλλους τι λένε και τι όχι η όταν έχει σχέση και σκέφτεται αυτόν που αγαπά πραγματικά.

1 σχόλιο: