Πέμπτη 19 Αυγούστου 2010

4 πράγματα που δεν γυρίζουν πίσω

Αυτό τον τίτλο τη βρήκα σε μια εικόνα στο κινητό τηλέφωνο ενός ξαδερφού μου πριν απο δύο χρόνια την πήρα στο δικό μου γιατί μου άρεσε αυτά που έγραφε όπου όντως ισχύουν.
Φιλοσοφία της ζωής είναι που όλοι κοπανιόμαστε για τα λάθη μας που κάνουμε είναι τα εξής:

ΟΙ ΜΕΡΕΣ ΠΟΥ ΕΖΗΣΕΣ

Όλοι μας είχαμε τις καλές και τις άσχημες μέρες αλλά πιο πολύ τις καλές και ξεχωριστές μέρες επειδή μένουν περισσότερο στη μνήμη μας. Έμενα προσωπικά οι καλύτερες μέρες μου ήταν τα έτη 2001 και 2009 γιατί συνέβησαν πολλά καλά πράγματα όπως οι μεγαλύτερες σε διάρκεια διακοπές 2 μήνες στην Μάλτα οικογενειακός όλοι, πέρσι 10 μέρες επαφή με την φύση με κάτι γνωστούς μου και χόρτασα φύση και καθαρό αέρα, γνώρισα μια που να είχαμε τόσα κοινά την θεώρησα ξεχωριστή και όταν είμασταν μόνοι ηθέλα να μην τελειώνει ποτέ η ωρά μαζί της τόσο καλή γυναίκα ένα ακόμα πιο σημαντικό κέρδισα την υγεία μου μετά απο το τέλος της δίαιτας και στην έναρξη της συντήρησης βάρους.

Γι αυτό αναγνώστες μου τις καλές στιγμές να τις κρατάτε όσο για τίς κακές μην τις θυμάστε σας καταστρέφουν την χαρά και την ψυχολογία σας εμένα μου συνέβησαν αρκετά κακά πράγματα που δε θέλω να αναφέρω.

ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΠΟΥ ΕΙΠΕΣ

Ξεστομίσαμε πανέμορφα και άσχημα λόγια για τους γύρω μας, έτσι να υποστούμε τις συνέπειες θετικές ή αρνητικές.

Τα πανέμορφα λόγια που εκφράζουμε σε κάποιον άνθρωπο όπως θαυμασμός γιατί έκανε κάτι διακριτικό είτε διάσημος είτε έχει αδυναμία σε αυτόν. Ερωτικά όλοι λέμε κομπλιμέντα να αισθάνεται ο άλλος ωραία ή απο την ευγένεια του ανθρώπου με τα κομψά λόγια του. Το κακό είναι υπάρχουν άνθρωποι όπου το παρεξηγούνε, τα θεωρούν ανούσια ή υπερβολές. Σε αυτό που θέλω να καταλήξω είναι με αυτούς τους ανθώπους αν είναι τόσο παράξενοι θα έχουν προβλήματα στις ανθρώπινες επαφές και στην επικοινωνία.

Τα άσχημα λόγια προϋποθέτει να έχεις κότσια να τα πείς για να ξεκαθαρίσεις τις διαφορές με τους άλλους όπως πισώπλατα μαχαιρώματα (κακά λόγια για σένα σε άλλους ανθρώπους), στις σχέσεις ένος απο τους δύο ανθρώπους λόγο αδιαφορίας απιστία ή εκμετάλλευση που έγινε εκεί πέρα χρειάζεσαι ψυχραιμία και σωστά επιχειρήματα. Εγώ τις φιλίες τις ξεκαθάριζα με την επιθετικότητα και άσχημα λόγια μπροστά τους λόγο πισώπλατων μαχαιρωμάτων ζήλιας κ.α έτσι είχα την ησυχία και η ψυχική υγεία μου είναι καλύτερα. Γι αυτό ότι έχετε διαφορές ξεκαθαρίζεται άμεσα. Οι μεγάλοι λένε αγάπα τον φίλο σου και με τα ελαττώματα του. ΕΙΠΑΜΕ Αγαπάμε τους φίλους αλλά όχι τους ζηλίαρηδες υποκριτικούς και εκμεταλλευτές.

ΟΙ ΠΡΑΞΕΙΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕΣ

Εδώ δεν θα αναφέρω πολλά πρέπει να έχεις πέντε πράγματα Δύναμη θάρρος Αποφασιστικότητα, έτοιμος ψυχολογικά να υποστείς τις συνέπειες των πράξεων και να δεχτείς τις ευθύνες έτσι λυτρώνεσαι για μια ζώη χωρίς τύψεις και μετάνοιες.

ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΠΟΥ ΕΧΑΣΕΣ

Όλοι χάνουμε ευκαιρίες και σπάμε τα κεφάλια μας που δεν τις εκμεταλλευτήκαμε. Εμένα είχα αρκετές ευκαιρίες να έχω σχέση με κάποια κοπέλα αλλά τις έχανα για διάφορες βλακείες μου εκεί δε με πειράζει γιατί αυτά εμφανίζονται συνέχεια και το κυριότερο ότι δε θέλω ακόμα. Οι μεγαλύτερες ευκαιρίες είναι πάς σε μέρη που δεν πήγες ποτέ , να δεχτείς άμεσα για αρχή στην ενήλικη ζωή σου μια δουλεία που προσφέρουν να μπείς στο νοήμα της ζωής. Τα αγαθά που θέλησες πάντα απο μικρός και τα βρισκείς κάποτε στο μέλλον. Το πραγματικό έρωτα που βρίσκεις και θυσιάζεις τα πάντα να μη χάσεις την ευκαιρία και τα one night stand πού όλοι μας επιθυμούμε μια φορά στη ζωή μας.
Αυτά θεωρώ πραγματικά μεγάλες ευκαίριες που τα βρίσκεις μόνος όχι τις μικρές και ανούσιες ωραίες είναι αλλά δε σε ευχαριστεί πάντα.

Όπως είπε ο Bourne στο πρώτο βιβλίο Χωρίς Ταυτότητα "Όπου βλέπεις ότι δημιουργήται ευκαιρία εκμεταλλεύσου την άμεσα"

Αυτά είναι τα 4 πράγματα που δεν γυρνάνε πίσω.

Bourne Out

1 σχόλιο: