Παρασκευή 19 Νοεμβρίου 2010

South Park avatar

Πριν απο αρκετό καιρό ένας γνωστός μου είχε εικόνα στο msn , τον εαυτό του σε avatar των κινούμενων σχεδίων south park. Μου άρεσε η ιδέα να φτιάχνεις τον εαυτό σου σε avatar και ότι άλλο θές του ζήτησα το link. Έτσι άρχισα να φτιάχνω διάφορα avatar. Πάρτε μια ιδέα των avatar που έφτιαξα






William Wallace Πολέμησε για την ελευθερία σου πάντα μου άρεσε η ταινία "Braveheart"


Ο σύγχρονος σπαρτιάτης χωρίς δόρυ, κράνος, σπαθί και ασπίδα με μία ασπίδα "Μολών Λαβέ"


Αυτό το avatar το έφτιαξα επειδή έπαιξα πρόσφατα το τελευταίο tom clancy's splinter cell conviction
και είναι το μοναδικό όπου μου άρεσε



Bushido προφέρεται στα ιαπωνικά και σημαίνει ο δρόμος του πολεμιστή έχω μια αδυναμία στους σαμουραϊ γιατί είναι φοβεροί πολεμιστές (ανεξαρτήτος η εικόνα είναι νιτζα)






Hopkins ο αγαπημένος ήρωας απο ηλεκτρονικό παιχνίδι Canis Canem Edit (Bully) καμία σχέση με την εμφανισή του εγώ τον είχα με άσπρη αμάνικη μπλούζα , μπλέ τζίν, καπέλο ίδιο με το avatar και ένα τατουάζ κυκλικό δακτυλίδι στο δεξί μπράτσο.



Bourne για πάντα τίποτα άλλο "Έρχομαι να τελειώσω αυτό που ξεκινήσατε"

Αυτά είναι τα avatar που έφτιαξα αν σας αρέσει η ιδέα πηγαίνετε εδώ http://www.sp-studio.de/





Αυτά
Bourne Out

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου