Κυριακή 27 Ιανουαρίου 2013

Ποιός φταίει;;

Ο λόγος που γράφω αναρτήσεις τον τελευταίο καιρό είναι που εμπνέομαι με τις μαλακίες που κάνουν οι γύρω μου. Αφού που είχα κουραστική σκατένια εβδομάδα  έλειπε το κερασάκι στην τούρτα τι εννοώ;;; 
Οι μαλακίες που λένε πέρι υπόσχεσης και κανονισμού με μερικά άτομα πάντα να κρατάω μικρό καλάθι γιατί είναι γεννημένα ζωντόβολα. Έτυχε χθές να μάθω ότι ήρθε μια γνωστή μου απο τη Σύρο που έχω να την δω 3 χρόνια και είχε φαγωθεί να συναντηθούμε με παίρνει τηλέφωνο και είπαμε το σημείο συνάντησης και της είπα σε μίση ώρα θα είμαι εκεί όπως και να έχει αρχίσαμε τις τυπικούρες που ξέρουμε όλοι και απο τα πολλά μου λέει πάμε σήμερα μοναστηράκη το πρώι και το βράδυ κάπου άλλου έπρεπε να πάμε νωρίς λόγο καιρού ξύπναω 8 το πρώι πέρναει 1,2,3 ώρες γρι τηλέφωνο έστω μήνυμά άρχιδια στέλνω μήνυμά τίποτα παίρνω τηλέφωνο κλειστό. Οι βρισιές πέφτανε βροχή με το νόμο "έτσι είσαι" απο τα νεύρα μου πήρα το ποδήλατο και πήγα προς άγνωστη κατεύθυνση και στο μεταξύ είπα στη μάνα αν πάρει τηλέφωνο η θεία της να πεί τι συμβαίνει και μετά το απόγευμα μαθαίνω οτί η θεία την σκάτωσε με το νόμο.

Μου λένε μετά γιατί τσακώνομε με τα παιδιά γιατί είναι μουνόπανα απο τις μαλακίες τους που κάνουν και τις ψευτο-υποσχέσεις που δίνουν φαίνετε ότι είμαι παιδί για λύπηση και κακόμοιρο έτσι με συμπερηφέρθηκαν και στους προσκόπους και μου είπε ένας υπαρχηγός ότι χάρη σου κάνουμε με τις προτάσεις σου όπου βάζεις. Άντε γαμηθήτε όλοι που με ξέρετε αυτοπροσώπος ειλικρινά δε ζητάω ελεημοσύνη ούτε να με λυπάστε. Το κερατό μου δηλαδή εγώ γιατί πάντα κρατάω υπόσχεση και οι άλλοι όχι;;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου