Σάββατο 23 Νοεμβρίου 2013

Η καλοσύνη σκοτώνει την υγεία.

Όσους έχω γνωρίσει στη ζωή μου λένε όλοι ό,τι είμαι καλό παιδί μπροστά μου αυτό είναι ένα θετικό αλλά με το χρόνο ανακαλύπτεις τις αρνητικές συνέπειες αυτής της έκφρασης. Αν είσαι ατόμο που νοιάζεσαι για το καλό των άλλων πάει έχασες το παιχνίδι όπως εγώ καλή ώρα να έχω γιατί θα σε βρουν ανεχτικό και εκμεταλλεύσημο αν πάσα στιγμή και θα σε θυμούνται όταν χρειαστούν κάτι απο σένα όλοι ένταξει φυσικό είναι απο μια μέρια αλλά όχι απο την άλλη να παίρνεις τήλεφωνο τον κάθε μαλάκα και σου λέει ένα σωρό δικαιολογίες του κώλου για να απαλλαχτεί απο την παρουσία σου. Πρόσφατα γνώρισα μια γυναίκα μου έδωσε το τηλέφωνο της και μου είπε ότι ήθελε να κάνουμε παρέα μετά απο κάποιες μέρες την παίρνω κανά δυο τηλέφωνα αλλά δεν απάνταγε, μία στιγμή κανονίσαμε να βγούμε τη μέρα έκεινη στο σημείο εκείνο έλα μου ντε που δεν ήρθε, παίρνω τηλέφωνο και λέει ότι ήταν άρρωστη της είχα πεί γιατί δεν με ενημέρωσε τουλάχιστον έκατσα σαν το μαλάκα όπως και να έχει μετά απο κάποιες μέρες την παίρνω τηλέφωνο αλλά εκείνη δεν έχει καλό σήμα και το κλείνω έν το μεταξύ μου είχε πει ότι ο αριθμός μου φαινόταν σαν απόκρυψη μετά χτυπάει το τηλέφωνο με ένα νούμερο διαφορετικό απο αυτό που μου έδωσε το σήκωνω ήταν αυτή για να σιγουρεύτει αν ήμουν εγώ επίσης της είχα δώσει τον αριθμό αρκετό καιρό πριν και το χρησιμοποιεί τώρα τι να πω.Τέλος την παίρνω τελευταία φορά τηλέφωνο και της λέω ότι φεύγω εκτός περιοχής για δουλειές και με ρώταει πότε θα επιστρέψω της απαντάω του χρόνου τον Γενάρη και άρχισε να λεει διάφορα και της απάνταω "κοίτα αν θέλεις να βγούμε ευχάριστως αν δεν θέλεις στην τελική κανένα πρόβλημα εγώ προχωράω την ζωή μου χωρίς εσένα για παρέα" και άρχισε "θα σε πάρω τηλέφωνο όταν έχω ελεύθερο χρόνο και τα σχετικά". Αποτέλεσμα αρχίδια. Δεν με νοιάζει γιατί την παρατάω επειδή δεν μου έκατσε αλλά η κοροϊδία της με νευρίασε. Μέτα μου λένε όλοι ότι έγω φταίω στους τσακωμούς αλλά όταν παίρνω τηλέφωνο ξενέρωναν που με άκουγαν γιατί δε το λέγανε εξ' αρχής "δε σε γουστάρουμε μάγκα μου". Συμπτώματα καλοσύνης να' σαι ανεχτικός μέχρι αηδίας, καταστροφή της ψυχικής σου υγείας επείδη κάθεσαι και σκέφτεσαι τις μαλακίες που σου κάνουν επειδή είσαι, κακός ύπνος κ.α.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου