Η πρώτη μηχανή μου που αγόρασα σαν καινούριος αναβάτης στο κόσμο των μοτοσυκλετών, ήμουν ανάμεσα σε αυτήν και στο honda cbf 250. Διάλεξα τη πρώτη με κρίτηριο ότι είναι πολύ φιλικιά μηχανή για αρχάριους.
Καλό εργαλείο, ευκολοδήγητο και νιώθεις ασφάλεια απο τη πρώτη κιόλας στιγμή, ήμουν κατοχός της από το 2014 μέχρι το 2017 ώσπου αγόρασα το μεγαλύτερο αδερφό του το 500άρι.
Στενή μηχανή όπου περνάς από παντού χωρίς κανένα πρόβλημα ιδιαίτερα μέσα στην πόλη, κατανάλωση βενζίνης δε θα το έλεγα οικονομικό, πίνει σαν το μεγαλύτερο αδερφό του ιδιαίτερα μέσα στη πόλη και ας έχει μεγάλο ντεπόζιτο (12 λίτρα) έδινα 10 ευρώ για 150 χιλιόμετρα την εβδομάδα (βάλτε και τις βόλτες).
Προβλήματα μεγάλα δεν μου έβγαζε μόνο τα καρμπυρατέρ του με τις νοθευμένες βενζίνες που πωλούσαν στην Ελλάδα γιατί στο εξωτερικό δεν είχα ποτέ προβλήμα επειδή ήταν καθαρά τα καύσιμα , αλλαγή λαδιών κάθε 6 μήνες και ας μην έκανες 5000 χιλιόμετρα επειδή το έλεγε ο κατασκευαστής, τα ανταλλακτικά του δυστυχώς είναι δυσεύρεστα σε σχέση με το μεγαλύτερο αδερφό του.
Δυνατό για 250 κυβικά και έπιανε τελικές 150 χιλιόμετρα την ώρα όπου μπορούσε να κάνεις ταξίδια άνετα εφόσον έκανες μετατροπή της σέλας σε ανατομική επειδή η εργοστασιακή είναι κουραστική και πονούσαν τα αρχίδια σου, τα φρένα ανταποκρίνονται καλά για τα χρόνια του και οι ταχύτητες του είναι μικρές είχες 3η ταχύτητα στα 30 χιλιόμετρα και 6η στα 50 χιλιόμετρα
Δικάβαλο με μπαγκαζίερα καθόλου άνετο επειδή ο χώρος για δεύτερο άτομο είναι πολύ μικρός αν το βγάλεις είναι εντάξει.
Συμπέρασμα
- Ιδανικό για αρχάριους
- Πολύ φιλικό εργαλείο.
- Δυνατό για την εποχή του.
- Προβλήματα μεγάλα ποτέ δεν μου έβγαλε αν εξαιρέσεις τα καρμπυρατέρ λόγο καυσίμων.
- Ταξίδια και μέσα στην πόλη ιδανικό με προϋπόθεση την ανακατασκεύη της σέλας και έφεδρων μπιτόνιων λόγο αρκετά μεγάλης κατανάλωσης.
- Δυσεύρεστα ανταλλακτικά.
Αν θα το ξαναγόρασα ναι θα το έπαιρνα γιατί ήταν ωραία εμπειρία με αυτό το εργαλείο.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου