Σάββατο 3 Ιουλίου 2010

Το παράπονο της Ελληνίδας.

"Οι αλλοδαπές κλέβουν τούς άντρες μας" αυτό το παράπονο το έχω ακούσει στην τηλεόραση, στους γύρω μου και απο περαστικές. Ποιοί είναι οι παράγοντες να έχουν τέτοιο παράπονο;;;

Εγώ θα σας πώ την άποψη μου τη πιστέυω για το θέμα αυτό.

Σας φέρνω ενά παράδειγμα με καμάκι. Όταν ένας άντρας του αρέσει πολύ μια γυναίκα στο δρόμο, στο νυχτερινό κέντρο κ.α προσπαθεί να την πλησιάσει και να την κάνει να νιώσει ωραία την φλερτάρει για να την γνωρισεί. Η αντίδραση όπως θα παρατηρήσετε είναι αρνητική με τη φράση "Αυτό στο διαόλο ρε μ..... μου κάνεις και καμάκι"! Που οφείλετε
αυτή η αντίδραση;; Οφείλετε στα πρότυπα που έχουν επιλέξει οι γυναίκες επηρεαζόμενες απο τις καταστάσει σήμερα , τα θελήματα τους λ.χ να την κάνουν καμάκι αυτός που τις αρέσουν. Αντιθέτος αν το κάνουν σε αλλοδαπές, τουρίστριες τις αρέσουν γιατί τις γλυκαίνουν το ευχαριστιούνται το βρίσκουν καινούργιο στη ζωή τους επειδή στις χώρες τούς δε ξέρουν τι είναι το καμάκι και το πιο βασικό θέλουν να γνωρίσουν αυτόν που τις έκαναν καμάκι ανεξαρτήτος προσωπικής κατάστασης.

Με την σχέση. Παράδειγμα ο αδερφός μου έχει κάνει σχέση με αρκετές ελληνίδες και με πολωνέζα (μεγάλωσε στην Ελλάδα και επηρεασμένη απο τα ελληνικά πρότυπα). Από όσα μου έχει πεί και έχω δεί όχι τα καλύτερα. Τι εννοώ; Κοιτάνε πολύ την πάρτη τους, θέλουν να έχουν το πάνω χέρι πάντα, έχουν μεταπτυχιακό στα στιγμιαία μηνύματα και στο Internet γιατί αυτοπροσώπος διστάζουν και αρχίζουν να λένε βλακείες, όταν τους αναφέρουμε κάτι πολύ σημαντικό αλλάζουν θέμα σε άχρηστα και ανούσια γι' αυτόν και να γκρινιάζουν μετά απο το χωρισμό γιατί έχουν μαλακομαγνήτη. Αντιθέτος με όσες έχω μιλήσει απο το εξωτερικό γυναίκες είναι σε βαθμό αρκετά καλύτερες γιατί μένουν στο θέμα που συζητάνε, δε διστάζουν να μιλήσουν αυτοπροσωπος, δεν έχουν πάντα το πάνω χέρι και δεν γκρινιάζουν μετά απο έναν χωρισμό εκτός άν είναι πολύ ερωτευμένες.

Στην οικογένεια έχω ακούσει απο την τηλεόραση ομιλίες απο 35 ετών και άνω γυναίκες ότι οι γυναίκες απο την ανατολική Ευρώπη σας κλέβουν τους συζύγους. Αυτός ο παράγοντας δεν το ξέρω σας λέω πάνω κάτω τι παίζει. Η γυναίκα γίνετε αφόρητα κουραστική με την γκρίνια της σε διάφορα θέματα, όταν θέλουν να τον εκδικηθούν για ένα θέλημα που δε της έκανε αρνείται να κάνει έρωτα η να μαγειρέψει και αλλά που δεν ξέρω.

Τέλος αυτό που έχω να πώ είναι μπορεί η θέση της γυναίκας στην Ελλάδα έχει ελευθερωθεί σήμερα είχε αποτέλεσμα να είναι οικονομικά ανεξάρτητες, να έχουν καριέρα, ελευθερία στις επιλογές και στα θελήματα αλλά χωρίς σύντροφο λόγο των θελήσεων που έχουν και τον έλεγχο που θέλουν στον άντρα.

Συγγνώμη που το λέω αλλά στον τομέα έρωτα και συντρόφου δεν κερδίζετε γιατί όλες σας θέλετε να βρείτε τον "ήρωα" σας να σας κάνει κουμάντο και να τον ακολουθήται στις περισσότερες κινήσεις του. Αν θέλετε να μην χάσετε τους άντρες απο τις αλλοδαπές δύο πράγματα σας λέω αλλάξτε συμπεριφορά απεναντί τους και πάψτε να το παίζετε σε όλους τους τομείς ανώτερες.

Bourne Out!

9 σχόλια:

  1. τι να πρωτοσχολιασω δεν ξερω...
    συμφωνω οτι οι γυναικες σημερα εχουν ξεφυγει αρκετα και εχουν παραλογες απαιτησεις κ λαθος συμπεριφορα αλλα και οι αντρες δεν πανε πισω...καταρχην για ποιους ανδρες μιλαμε...ειναι δυσευρετοι πλεον...σπανια κανουν καμακι(γιατι πλεον περιμενουν την γυναικα να κανει το πρωτο βημα)και οταν ειναι σε σχεση η ξαφνικα θυμουνται την πρωην η θελουν πιο ελευθερη σχεση η μενουν ακομα με τη μαμα...και το ματι παντα να παιζει... ε! ας επιστρεψουν οι σωστοι ανδρες και θα επανελθουν και οι γυναικες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ακου κοπελα μου οι αντρες δεν αλλαξανε πολυ απλα αρχισαν να συμπεριφερονται σαν τους υπολοιπους αντρες του κοσμου.Οι εποχες αλλαξανε και το καμακι τελειωσε γιατι δεν ειναι στην φυση του αντρα.Απλα το κανανε οι προγονοι μας που ειχαν να δουν γυναικα πολυ καιρο και γιαυτο καθιερωθηκε.Και δεν μπορεις να κρινεις καποιον απο το ποσο αντρας ειναι,αν κανει καμακι ή οχι.Οσο για τις ανατολικες που σας κλεβουν τους αντρες ειναι γυναικαρες πολυ ομορφοτερες απο εσας δεν φοβουνται να φλερταρουν και να ευχαριστηθουν το σεξ.Ειναι γυναικες που σεβονται τον αντρα στις πεισσοτερς περιπτωσεις σε σχεση με εσας που δεν του δινεται καμια σημασια αντιμετωπιζοντας τον ως υποχειριο.

      Διαγραφή
  2. Ανώνυμε συμφωνώ με αυτά που λές εμείς οι άντρες δεν είμαστε οι καλύτεροι η ουσία πια χάθηκε. Οι περισσότεροι σήμερα πολύ μαμόθρεφτα και ακούνε πάντα την μάνα τους, όσο για τις σχέσεις που τις θέλουν ελεύθερες είναι λόγο ωριμότητας του όντος όσο για το καμάκι αυτό αληθεύει τώρα πια οι γυναίκες το κάνουν ποιος είναι ο παράγοντας που δεν κάνουν ποιά δε ξέρω να σου πω την αλήθεια. Εμένα με αποκαλούσαν δειλό και σκράπα κάτι ηλίθιοι φίλοι που είχα γιατί δεν έχω κοπέλα και δεν κάνω τίποτα. Πολύ απλά δεν έχω την όρεξη τους είπα. Στις γκομενοδουλειές δεν υπάρχουν φίλοι το έχω καταλάβει απο αρκετό καιρό πριν. Αυτά έχω να πω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΕΝΤΑΞΕΙ ΕΓΩ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΑΚΟΜΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΛΟΙ ΑΝΤΡΕΣ ΕΠΙΣΗΣ ΣΥΝΗΘΩΣ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΜΑΚΙ ΑΛΛΑ ΠΡΕΠΕΙ
    ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΕΣ ΚΑΤΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΤΟΥ ΑΝΤΡΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΒΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΣΠΑΣΤΙΚΟ ΑΚΟΜΗ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΚΟΥΜΕ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΚΑΜΙΑ ΦΟΡΑ ΞΕΡΟΥΝ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΟΙ ΜΑΝΕΣ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΟΛΟΙ ΣΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ ΕΧΟΥΜΕ ΧΑΣΕΙ ΤΟΥΣ ΡΟΛΟΥΣ ΜΑΣ.ΝΑΙ ΕΧΟΥΝ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΑ ΠΡΟΤΥΠΑ.ΖΗΤΗΣΑ ΕΝΑ ΚΑΦΕ ΝΑ ΒΓΩ ΜΕ ΑΤΟΜΟ ΠΟΥ ΜΕ ΦΛΕΡΤΑΡΕ ΟΛΟ ΤΟ ΒΡΑΔΥ?ΜΟΥ ΕΦΕΡΕ ΦΙΛΟ ΜΑΖΙ ΤΟΥ.ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΟΤΙ ΠΛΗΡΩΣΑ ΤΟ ΚΑΦΕ ΜΟΥ.ΜΕ ΡΩΤΗΣΕ ΤΙ ΓΝΩΜΗ ΕΧΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΓΛΑΣΤΡΕΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΡΝΟ,ΑΝ ΕΧΩ ΦΑΕΙ ΠΟΤΕ ΞΥΛΟ ΑΠΟ ΑΝΤΡΑ.ΤΕΛΟΣ,ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΑ ΧΩΡΙΣΜΩΝ ΑΠΟ ΠΡΩΗΝ ΤΟΥΣ.ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ,ΕΜΑΘΑ ΟΤΙ Ο ΕΝΑΣ ΜΕ ΑΠΟΚΑΛΕΣΕ ΧΟΝΤΡΗ,ΕΝΩ ΕΧΩ ΜΟΝΟ 3 ΚΙΛΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ!ΜΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΑ ΜΙΑ ΛΕΞΗ ΜΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ..ΚΟΜΠΛΕΞ!ΠΟΥ ΕΙΔΑΤΕ ΤΟ ΦΛΕΡΤ,ΤΟ ΚΥΝΗΓΙ ΣΕ ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΚΗΝΙΚΟ?ΠΟΥΘΕΝΑ.ΟΤΑΝ ΕΦΤΑΣΑ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΤΗΚΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΥΣ ΞΑΝΑΕΒΛΕΠΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΟΣΟ ΦΛΕΡΤΑΡΩ ΤΟΣΟ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΟΜΑΙ.ΙΣΩΣ ΝΑ ΕΧΩ ΓΕΝΝΗΘΕΙ ΣΕ ΛΑΘΟΣ ΕΠΟΧΗ...Η ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΠΑΛΑΙΟΛΗΘΙΚΗ ΠΙΑ!!!ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΑΓΟΡΙ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΓΝΩΣΤΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ.ΠΗΓΑΙΝΑ ΣΥΧΝΑ,ΔΗΘΕΝ ΓΙΑ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΑΞΕΣΟΥΑΡ ΚΙΝΗΤΩΝ,ΑΚΟΥΣΤΙΚΑ,ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΥΠΗΡΧΕ ΣΕ ΤΕΤΟΙΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ,ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΓΙΑ ΝΑ ΒΛΕΠΩ ΤΟΝ ΥΠΑΛΛΗΛΟ ΠΟΥ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΑ ΟΤΙ ΤΟΝ ΕΝΔΙΕΦΕΡΑ,ΑΠΟ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ.ΟΜΩΣ,ΓΝΩΙΖΑ ΟΤΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΣΕ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ,ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΜΕΡΕΣ..ΟΠΟΤΕ ΔΕΝ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΤΟΝ ΦΕΡΩ ΣΕ ΔΥΣΚΟΛΗ ΘΕΣΗ.ΕΤΣΙ,ΤΟΥ ΕΔΩΣΑ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΕΝΑΝ ΦΑΚΕΛΟ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΙΠΑ ΝΑ ΤΟΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ ΤΟΥ.ΤΟΥ ΕΓΡΑΦΑ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΟΤΙ ΘΑ ΧΑΡΩ ΠΟΛΥ ΝΑ ΜΟΥ ΤΗΛΕΦΩΝΗΣΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ ΕΚΤΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΟΠΟΤΕ ΘΕΛΕΙ.ΗΘΕΛΕ ΠΟΛΥ ΘΑΡΡΟΣ ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΕΚΕ ΜΕΡΟΥΣ ΜΟΥ...ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΕΚΤΙΜΗΘΗΚΕ.ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΕΡΕΣ ΞΑΝΑΠΕΡΑΣΑ...ΜΕ ΤΟ ΠΟΥ ΠΗΓΑ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΚΑΤΙ ( ΠΟΥ ΣΤΑ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΟ ΕΙΧΑ ΑΝΑΓΚΗ),ΤΟ ΠΗΡΕ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΤΟΥ ΠΟΥ ΗΜΟΥΝ ΕΚΕΙ..ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΔΕΣΜΕΥΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΦΕΡΕ ΑΛΛΟΝ ΥΠΑΛΛΗΛΟ ΝΑ ΜΕ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΕΙ.ΕΡΩΤΗΣΗ ΠΡΟΣ ΑΝΤΡΕΣ... ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΑ ΣΑΣ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΧΑΡΕΙ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΤΕ,ΝΑ ΒΓΕΙΤΕ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΚΑΦΕ...ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΕΧΕΤΕ ΔΕΣΜΟ ( ΠΟΥ ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΠΩΣ ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΕΙ ΟΤΑΝ ΣΑΝ ΤΟ ΖΗΤΑΕΙ),ΓΙΑΤΙ ΤΗΝ ΑΠΟΡΡΙΠΤΕΤΑΙ ΤΟΣΟ ΑΓΑΡΜΠΑ?ΔΕΝ ΠΗΡΕ ΘΑΡΡΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ?ΞΕΡΕΙ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ ΟΤΙ ΘΑ ΦΑΕΙ ΑΠΟΡΡΙΨΗ ΟΤΑΝ ΠΑΙΖΕΙ ΤΟ ΜΑΤΑΚΙ ΣΑΣ? ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΑΦΟΥ ΕΧΕΤΕ ΔΕΣΜΟ ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΙ ΚΟΡΔΟΝΕΣΤΕ ΣΤΟ ΦΛΕΡΤ ΑΛΛΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ?ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΔΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟΡΡΙΨΗ ΕΤΣΙ,ΝΑ ΤΟ ΓΡΑΨΕΤΕ ΚΑ ΙΣΕ ΤΑΜΠΕΛΑ ΣΤΟ ΚΟΥΤΕΛΟ ΟΤΙ ΔΑΓΚΩΝΕΤΕ...!ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ!!! ΤΟ ΟΤΙ ΣΑΣ ΖΗΤΑΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΝΑ ΒΓΕΙΤΕ ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΑΦΕ,Η ΝΑ ΤΗΣ ΤΗΛΕΦΩΝΗΣΕΤΕ,ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΣΑΣ ΖΗΤΗΣΕΙ ΣΕ ΓΑΜΟ! ΠΡΟΣΓΕΙΩΘΕΙΤΕ ΛΙΓΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΕΙΠΑ ΝΑ ΒΓΩ ΜΕ ΕΝΑΝ ΦΙΛΟ ΤΟΥ ΑΔΕΛΦΟΥ ΜΟΥ ΓΙΑ ΚΑΦΕ.ΑΦΟΡΜΗ ΗΤΑΝ ΚΑΤΙ ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΟΜΟΥΝ.ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΕΡΩΤΙΚΗ ΕΛΞΗ,ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΤΟΝ ΕΙΧΑ ΔΕΙ.ΠΟΥ ΝΑ ΗΞΕΡΑ ΠΟΣΟ ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΟ ΜΥΑΛΟ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΑΛΛΙΩΣ ΠΗΡΕ ΤΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΚΑΦΕ...!ΗΡΘΕ ΣΕ 3 ΛΕΠΤΑ.ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΚΑΦΕ...ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΕΙΧΕ ΞΕΧΑΣΕΙ ΤΟ ΠΟΡΤΟΦΟΛΙ ΤΟΥ,ΟΠΟΤΕ ΚΕΡΑΣΑ ΕΓΩ.ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΠΕΙΝΑΓΑΜΕ,ΟΠΟΤΕ ΞΑΝΑΚΕΡΑΣΑ ΦΑΓΗΤΟ.ΗΤΑΝ ΑΔΥΝΑΤΟ ΝΑ ΜΗ ΦΑΜΕ,ΑΚΟΥΓΑ ΤΗ ΚΟΙΛΙΑ ΜΟΥ.ΕΓΩ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΚΟΛΛΗΜΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΝΙΩΘΑ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ ΚΑΙ ΗΜΟΥΝ ΠΟΛΥ ΧΑΛΑΡΗ.ΛΕΣ ΚΑΙ ΕΙΧΑ ΒΓΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΑΔΕΛΦΟ ΜΟΥ.ΟΤΑΝ ΠΛΗΡΩΣΑ ΤΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ,ΕΚΑΝΕ ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΟΣΑ ΞΟΔΕΨΑ ΝΟΕΡΑ ...ΚΑΙ ΥΠΟΚΡΙΘΗΚΕ ΠΟΝΟΚΕΦΑΛΟ,ΓΙΑ ΝΑ ΦΥΓΕΙ.ΕΓΩ ΤΟΥ ΕΔΩΣΑ ΠΑΥΣΙΠΟΝΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΗΘΕΛΕ (ΓΙΑΤΙ ΥΠΟΚΡΙΘΗΚΕ),ΑΛΛΑ ΤΟ ΔΕΧΤΗΚΕ.ΤΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΑ ΝΑ ΠΑΜΕ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΝΑ ΚΟΙΜΗΘΕΙ ΓΙΑΤΙ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΤΟΝ ΠΟΝΑΓΕ ΤΟ ΣΤΟΜΑΧΙ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΤΟΥ.ΤΡΟΜΑΞΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΦΑΕΙ ΜΠΟΥΚΙΑ!ΤΕΛΙΚΑ,ΠΗΓΑΜΕ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ.ΚΟΙΜΗΘΗΚΑΜΕ ΣΕ ΞΕΩΡΙΣΤΑ ΔΩΜΑΤΙΑ.ΤΑ ΞΗΜΕΡΩΜΑΤΑ ΕΙΧΕ ΟΡΕΞΕΙΣ ΚΑΙ ΜΟΥ ΗΡΘΕ ΣΤΟ ΔΩΜΑΤΙΟ ΜΟΥ,ΕΤΟΙΜΟΣ ΝΑ ΜΕ ΓΔΥΣΕΙ.ΕΓΩ ΑΝΤΙΣΤΑΘΗΚΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΟΥΤΑΡΑ.ΑΥΤΟ ΞΑΝΑΕΓΙΝΕ ΤΟ ΠΡΩΪ.ΩΣ ΔΙΑ ΜΑΓΕΙΑΣ ΤΟ ΣΤΟΜΑΧΙ ΤΟΥ ΗΤΑΝ ΚΑΛΑ...ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΤΟΥ..ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΥΠΕΦΕΡΕ ΑΠΟ ΑΥΤΑ...ΤΟΥ ΚΑΛΕΣΑ ΤΑΞΙ ΓΙΑ ΝΑ ΦΥΓΕΙ...ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΤΟΝ ΠΗΓΑΙΝΑ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΜΕΝΕ..ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΤΟΥ ΤΗΛΕΦΩΝΗΣΑ ΝΑ ΤΟΥ ΠΩ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΤΟΥ,ΜΟΥ ΕΒΓΑΛΕΟΛΟ ΤΟ ΚΟΜΠΛΕΞ ΠΟΥ ΕΙΧΕ...ΜΟΥ ΜΙΛΗΣΕ ΑΚΡΩΣ ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΕ ΜΕΙΩΣΕ ΕΠΕΙΔΗ ....ΔΕΝ ΤΟΥ ΕΚΑΤΣΑ!ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ! ΠΟΣΟ ΧΑΜΗΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΕΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ?ΝΑ ΥΠΟΚΡΙΘΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΛΕΦΤΑ..ΜΑ ΓΙΑ ΚΑΦΕ ΕΒΓΑΙΝΕ,ΟΥΤΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ?ΑΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΤΟΣ ΗΡΘΕ?ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΚΑΤΩ...ΑΔΕΛΦΗ ΦΙΛΗΣ ΤΟΥ ΘΑ ΣΥΝΟΔΕΥΕ..ΟΧΙ ΓΚΟΜΕΝΑ.ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΥΠΗΡΧΑΝ ΑΛΛΟΙ ΤΡΟΠΟΙ...ΝΑ ΥΠΟΚΡΙΘΕΙ ΠΟΝΟΚΕΦΑΛΟ ΚΑΙ ΣΤΟΜΑΧΟΠΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΕΙ ΓΙΑ ΣΕΞ?ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΕΙΔΕ ΝΑ ΞΑΝΑΕΠΙΜΕΝΕΙ?ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΟΛΟ ΤΟ ΑΧΤΙ ΤΟΥ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ?ΕΝΑ ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ....ΑΝ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΔΕΝ ΣΑΣ ΚΑΤΣΕΙ ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΘΕΛΕΤΕ...ΒΓΑΖΕΤΕ ΟΛΟ ΤΟ ΚΑΚΟ ΣΑΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ!ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΟΥΝ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΤΟΜΟ ΕΡΩΤΙΚΑ ΚΑΙ Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΝΑΗΤΑΝ ΣΤΗ ΓΗ...ΜΕ ΤΟΣΗ ΥΠΟΚΡΗΣΙΑ ΠΟΥ ΕΒΓΑΛΕ,ΤΟΣΟ ΤΣΙΓΓΟΥΝΙΑ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΚΟΙΜΟΜΟΥΝ ΜΑΖΙ ΤΟΥ?ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΓΑ ΤΙ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΠΡΩΪΝΟ?ΚΑΠΟΤΕ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΟΥ ΕΙΧΕ ΠΕΙ ΚΑΤΙ ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΟ...ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΗΞΕΡΑ ΤΗΝ ΕΝΟΙΑ ΤΗΣ ΛΕΞΗΣ ΠΑΛΑΚΙΔΑ.... ( ΠΟΥΤΑΝΑΣ). "Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΡΟΛΟ ΤΗΣ ΠΑΛΑΚΙΔΑΣ,ΑΛΛΑ ΤΗΣ ΕΩΜΕΝΗΣ".ΠΟΣΟ ΔΙΚΙΟ ΕΙΧΕ....!ΡΕ ΑΓΟΡΙΑ ΜΗΝ ΤΡΕΧΕΤΕ ΤΟΣΟ ΓΡΗΓΟΡΑ...ΧΑΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗ ΜΑΓΕΙΑ ΜΑΣ.ΑΝ ΚΑΙ ΞΕΡΩ ΟΤΙ Ο ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ ΑΔΕΛΦΟΥ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΠΑΙΔΙ,ΕΧΑΣΑ ΚΑΘΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΙΔΕΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΣΧΗΜΑΤΙΣΕΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ.ΑΚΟΜΑ,ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΟΥΤΕ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΠΑΘΩ ΝΑ ΤΟΝ ΠΡΟΞΕΝΕΨΩ ΜΕ ΤΗ ΤΣΙΓΓΟΥΝΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΜΠΛΕΞ ΤΟΥ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΕΚΑΝΑ ΠΑΡΕΑ ΜΕ ΕΝΑ ΑΓΟΡΙ.ΜΟΥ ΤΟΝ ΕΙΧΑ ΝΓΝΩΡΙΣΕΙ ΜΕΣΩ ΚΟΙΝΗΣ ΠΑΡΕΑΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΝΙΩΘΑ ΚΑΤΙ ΕΡΩΤΙΚΟ.ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΗΝΕΣ,ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΘΗΚΕ ΣΕ ΕΝΑΝ ΦΙΛΟ ΜΑΣ ΟΤΙ ΤΟΥ ΑΡΕΣΑ ΠΟΛΥ ΑΛΛΑ ΝΤΡΕΠΟΤΑΝ ΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΠΕΙ.ΗΛΙΚΙΕΣ ΤΩΡΑ 30 ΕΤΩΝ...! ΕΓΩ ΟΤΑΝ ΤΟ ΕΜΑΘΑ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΤΗΚΑ ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΣΥΜΠΑΘΟΥΣΑ.ΜΠΟΡΕΙ ΕΛΞΗ ΝΑ ΜΗΝ ΕΝΙΩΘΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ,ΑΛΛΑ ΕΙΧΕ ΠΟΛΛΑ ΚΑΛΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΕΡΩΤΕΥΤΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ,ΗΤΑΝ ΚΑΛΟ ΑΓΟΡΙ ΟΠΟΤΕ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΔΩΣΩ ΜΙΑ ΕΥΚΑΙΡΙΑ.ΟΤΑΝ ΟΜΩΣ ΕΜΑΘΑ ΟΤΙ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΕΙΧΕ ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΟΝΟ ΜΕ ΑΛΛΟΔΑΠΕΣ..ΑΗΔΙΑΣΑ.ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΒΡΕΙ ΚΟΠΕΛΑ ΑΝΤΙΚΑΠΝΙΣΤΡΙΑ(ΟΠΩΣ ΕΓΩ),ΑΛΛΑ ΤΟΥ ΕΙΧΑΝ ΤΥΧΕΙ ΚΟΠΕΛΕΣ ΜΕ ΜΕΓΑΛΕΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΚΟΜΠΛΕΞ.ΟΤΑΝ ΑΜΑΘΑ ΤΙΣ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΤΟΥ ΑΛΛΑΞΑ ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ.ΠΩΣ ΒΓΑΖΕΤΕ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ,ΕΠΕΙΔΗ 1-2 ΑΝΤΕ 3...ΝΑ ΣΑΣ ΕΤΥΧΑΝ ΕΤΣΙ?ΚΑΘΕ ΝΟΜΙΣΜΑ ΕΧΕΙ 2 ΟΨΕΙΣ.ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΕΙΣΜΑΤΑΡΑ,ΜΠΟΡΕΙ ΟΜΩΣ ΝΑΕΙΝΑΙ ΤΡΥΦΕΡΗ.ΓΙΑΤΙ ΕΣΕΙΣ ΕΙΣΤΕ ΤΕΛΕΙΟΙ?ΤΙ ΨΑΧΝΕΤΕ ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΑ?ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΨΟΓΗ ΣΕ ΟΛΑ?ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΡΟΜΠΟΤ!ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΚΑΜΜΙΑ ΔΕΝ ΤΟΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΣΕ ΕΒΑΛΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ?ΚΑ ΙΟΤΑΝ ΤΟΥ ΒΡΕΘΗΚΑ...ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΥ ΕΧΑΣΕ ΤΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΠΙΔΑ ΟΤΙ ΙΣΩΣ ΝΑ ΓΙΝΟΤΑΝ ΚΑΤΙ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ... Ε ΛΟΙΠΟΝ ΠΟΛΥ ΜΑΖΩΧΕΣ ΕΙΣΤΕ!!! ΤΩΡΑ ΤΟΝ ΠΑΡΑΤΗΣΕ Η ΞΕΝΗ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΑΛΛΟ ΚΕΛΕΠΟΥΡΙ ΚΑΙ ΓΕΛΑΩ ΜΕ ΤΑ ΧΑΛΙΑ ΤΟΥ...ΓΙΑΤΙ ΞΑΝΑΡΧΙΣΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΓΚΡΙΝΙΑ ΟΤΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΠΙΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΛΠ ΚΛΠ....ΠΡΟΣΓΕΙΩΘΕΙΤΕ!!! ΥΠΑΡΧΟΥΝ.ΜΗΝ ΕΧΕΤΕ ΟΜΩΣ ΤΗΝ ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΕΣ ΟΤΑΝ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ ΤΕΛΕΙΟΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Όντως, κυκλοφορεί πολλή σαβούρα, άνδρες με πατριαρχική, ανατολίτικη νοοτροπία και τρακαδόροι μαζί. Θέλουν δηλαδή και τα καλά της Ανατολής και τα καλά της Δύσης... Η μόνη απάντηση είναι το φτύσιμο και ο... επόμενος, αν και όταν βρεθεί. Κρίμα, γιατί οι καλές και λογικές γυναίκες υποφέρουν στη γ-Ελλάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή