Τετάρτη 28 Ιουλίου 2010

Τι πάθατε γνωστές μου;;

Τι πάθατε κοπέλιες που με ξέρετε αυτοπροσώπος!Ε;;;

Με είχατε στην ξεφτύλα όταν ήμουν χοντρός (96 κιλά) μου κάνατε νάζια, δημόσιο ρεζίλικι και λέγοντας επίσης τα χειρότερα λόγια για μένα στους άλλους που ξέρω.

Τώρα που έχασα 32 κιλά πάθατε όλες σας σοκ να αναρωτιέσται πως τα έχασα τρία πράγματα χρειαζόταν όλα και όλα που το αναφέρω στο τίτλο του blog μου.

Επιπλέον σας έχω γίνει ΠΟΛΥ επιθυμιτός!
Κάθε φορά που είμαι στο πεζόδρομο της περιοχής μου και με βλέπετε μερικές αναστενάζεσται, άλλες γίνομαι το όνειρο σας, άλλες ζηλεύεται όταν έβγαινα με μία κοπέλα και δεν είμαι με σας. Τρέχω τα βραδάκια και να παίρνετε τηλέφωνο τις κολλητές λέγοντας για έναν που τρέχει φωναχτά ή να μου κάνετε καμάκια μπάς σας δώσω σημασία.

ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΣΑΣ ΕΚΑΨΑ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΣΑΣ ΤΩΡΑ;;;;;;;

Μόνο σε ελάχιστες θα έδινα δεύτερη ευκαιρία γιατί που με ήξεραν απο χοντρό μου συμπεριφέρθηκαν καλύτερα. Η μια απο αυτές αν και τελευταία χάλασε, ντύνεται προκλητικά έχει το στύλ "τα έχω με έναν-2 μήνες το πολύ και χωρίζω" ντάξει θα μου πείτε μαγκία της αλλά αυτή η μαγκιά μην της μείνει κουσούρη μέχρι τα 30 της γιατί αρχίζουν να της είναι περιέργα.

Όσο για τις πλατωνικές σχέσεις που είχα αρχίζετε τα παραπονά σας ότι όλο εγώ φταίω για όλους τους τσακωμούς, δε λέω έχω μερίδιο ευθύνης αλλά δε βλέπετε λιγάκι την συμπεριφορά σας προς εμένα μου συμπεριφέρεστε σαν σκουπίδι και μερικές ρώτατε αν έχω σχέση και να σας λέω την αλήθεια "Δε σου βρέθηκε η κατάλληλη" βρίσκετε την ευκαιρία να μου κάνατε 1.000.000 προξενιά.

"ΜΠΟΡΩ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ ΝΑ ΒΡΩ ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΗΝ ΟΡΕΞΗ ΤΩΡΑ UNDERSTAND GOOD"

Ένα άλλο που με τσάντιζε να με βρίζετε στις φίλες σας όπως ζώο, βλάκα, ψεύτη και ούτε το καθεξής και ρωτάτε τους φίλους μου άν έχω email τι κάνει ο ...... δε ξέρω τί άλλο.

Αλλό που το έκανα απο βλακεία μου είναι κακομάθαινα την κοπέλα που έβγαινα τελευταία (πλατωνικές συναντήσεις).Δηλαδή τις έκανα δωράκια ήμουνα ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ ΚΑΛΟΣ και της κέρναγα απο φιλοτιμία μου ένα μπουκάλι νερό. Όταν βγήκαμε τελευταία μου ήρθε σαν το γύφτο(αφραγκη). Ακόμα μου κρατάει μούτρα.

Το πιο σπαστικό είναι για μένα είναι όταν τσακώνομαι με τις κοπέλες να μου στέλνουν μηνύματα μετα απο 4 μήνες λέγοντας ότι χάθηκα.

Όσοι το διαβάζετε αυτό με περνάτε για έναν αυστηρό και σκληρό απέναντι στην κοινωνία.

Ένα έχω να πω αν η ΝΕΟΛΕΡΑ (παιδιά της δεκατίας του 90') έχει τα συμφέροντα πάνω απο την φίλια να μην σέβεται κανέναν και να λεέι τα κάκιστα λόγια για ένα άτομο επειδή είτε είναι διαφορετικός, ανάπηρος και ούτε το καθεξής βγάζοντας έτσι το άτομο απονομένο απο την κοινωνία αυτό το άτομο λογικό ζητά κάποια εξήγηση εκδίκηση απο τους γύρω του που τον ξεφτίλισαν δημοσίος.

Η περίπτωση δικιά μου είναι διαφέρω απο τους άλλους, έχω κερδίσει την υγεία μου και την ομορφιά μου (δεν είμαι ψωνάρα) αλλά όχι την κοινωνική υποδοχή και τον σεβασμό.

Συνεχίζω τη ζωή μου τώρα πια το μόνο που με ενοχλεί είναι να τις βλέπω συνέχεια τίποτα άλλο.

Αυτά Bourne Out

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου