Κυριακή 13 Μαρτίου 2011

Εκμεταλλευσέ το άνθρωπε μου άμεσα.

Ανήμερα γενεθλίων μου ένας συμμαθητής μου γνώρισε μια φίλη της όπου δεν είχα ποτέ σκοπό να την γνωρίσω πριν επειδή κάνει με ζώα παρέα, κάρμα μου ήρθε στην τελική.Μιλήσαμε λίγο μετά απο την γνωριμία αργότερα καπούτ για 2 εβδομάδες, ξεκίνησε τα γλυκόλογα του στυλ
Γειά σου μωράκι! Πώς είσαι;;
και ούτε το καθε 'ξής στην αρχή το πήρα σαν δούλεμα γιατί από τόσες και τόσες γκόμενες είχα φάει δούλεμα στη ζωή μου.
Στη συνέχεια κατάλαβε ότι δεν την πολυπήγαινα και κόπηκε μια και καλή η επικοινωνία για πολύ καιρό μόνο χαιρετιόμασταν με χειρονομίες μια στο τόσο και ευχές για Χριστούγεννα μόνο.
Μάλιστα αναζωπυρώθηκε η επικοινωνία μας όταν την συνάντησα τυχαία έξω απο την αίθουσα που κάνω μάθημα περιμένοντας να μπεί για μάθημα στην αίθουσα που ήταν απέναντι μετά από αυτό το γεγονός αρχίσα με την δική επιθυμία να της μιλάω όποτε την βρίσκω διαθέσιμη. Πρίν 10 μέρες περίπου της είχα πει αν θέλει να τα πούμε εκτός σχολείου και μου απάνταει "Δουλεύω σε μία καφετέρια του Ίλιον αυτές τις ώρες" και μετά την ρώτησα πώς πάμε εκεί  μου εξήγησε της είπα κατάλαβα και δεν ζήτησα το τηλέφωνο να επικοινωνήσουμε.
Πήγα στο Ίλιον το πρωί να δω που σκατά είναι και δεν βρήκα την καφετέρια άρχιζα να σκέφτομαι "Ρε μπας και μου λεει ψέματα" γιατί κατάλαβα όταν μιλάγαμε πολύ αδιάφορα έδινε τις πληροφορίες. Το άλλο σενάριο είναι μπορεί να έχει ξενερώσει η γκόμενα επειδή δεν έδωσα σημασία στην αρχή που είχα ζωηρό ενδιαφέρον χίλια δυο σενάρια μπορεί να είναι απο όλη την κατάσταση ένα κατάλαβα

Άργησες πολύ μαλάκα να την ρίξεις

Το λέω και το ξαναλέω στον εαυτό μου μόνο ένα είναι σίγουρο έχει γίνει μάθημα σε μένα απο τα λάθη έχω μάθει τα περισσότερα. Η ιστόρια συνεχήζετε επειδή η κοπελία έχει πάει εκδρομή στο εξωτερικό με την περιβαλλοντική ομάδα του σχολείου. Δεν ελπίζω σε τίποτα και δεν εύχομαι τίποτα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου