Κυριακή 27 Μαρτίου 2011

Φτάνει πια.

Ειλικρινά κουράστηκα όλοι να με θυμούνται όταν θέλουν κάτι απο μένα ακόμα άτομα που θεωρούνται   καλοί οικογενειακοί ή παιδικοί φίλοι. Το μόνο σίγουρο θα πείτε όλοι σε θυμούνται όταν θέλουν κάτι απο σένα αυτό το κατάλαβα από τα 15 μου όλοι το παίζανε μπροστά φίλοι μέτα με είχαν χεσμένο μέχρι όταν κάτι θέλουν σε παίρνουν τηλέφωνο τους κάνεις τη χάρη μετά πάλι σε έχουν χεσμένο. 
Σήμερα το πρωί διάβαζα με παίρνει τηλέφωνο ένας παιδικός φίλος να πάμε Μοναστηράκι με έναν φίλο του ο όποιος θέλει να του δείξω κάτι μαγαζιά. Εγώ του είπα δε μπορώ και τέλος τώρα θα με πάρει τηλέφωνο πάλι όταν χρειάζετε κάτι για το κώλο του ή του φίλου του.
Όταν είχε κανονίσει με το τούβλο τον αδερφό μου να βγούν έξω ρώτησα έτσι απο περιέργεια αν μπορούσα και εγώ ένα ωραιότατο όχι πήρα με την δικαιολογία είσαι μικρός για τέτοια πράγματα ήταν να  πήγαινα σε νυκτερινό κέντρο διασκέδασης.

ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΣΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ

Ένα άλλο που τώρα το παίρνω για προσβολή είναι αυτό το "Είσαι μικρός!" 
Τι μικρός μπάσταρδοι του κερατά κοντέυω τα 20 και εσείς νομίζετε ότι είμαι κανένα άτομο 10χρονο
Έλεος πια ΕΛΕΟΣ.
Άλλη φορά βάλτε ταμπέλα σε μένα με τις εξής εκφράσεις:

Μιλήστε του μόνο όταν θέλετε κάτι απο αυτόν!
Μη το παίρνετε για εξόδους γιατί είναι μικρός!

Τώρα θα γελάτε με αυτά που γράφω αλλά εσείς τα κάνετε μπράβο ξέρετε να γελάτε με τα πολύ σοβαρά ελαττωματά σας συγχαρητήρια ηλίθιοι ε ηλίθιοι.

Απευθύνετε σε αυτούς που τετοιές κάνουν μαλακίες  ,αλλάξτε γρήγορα πριν να είναι αργά και σας πάρει η μπάλα πολύ άσχημα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου