Δευτέρα 6 Φεβρουαρίου 2012

Γιατί γουστάρω λάθος άτομα;

Αυτό το σκέφτομαι εδώ και αρκετό καιρό γιατί μου άρεσον κοπέλες που σίγουρα δε θα κερδίζω. Το έχω βιώσει με αρκετές στο παρελθόν και τώρα με μία πανέμορφη υπάλληλο που στην πόλη όπου κάνω την θητεία μου. Κυρίως θα είμαι συγκεκριμένος με τρείς περιπτώσεις.

Η πρώτη περίπτωση ήταν στα 13 μου όταν ήμουν ακόμα χοντρός πείραζα  με έναν παλιό φίλο μια κοπελιά και αυτή άρχιζε να πειράζει με χειρότερο τρόπο δηλαδή να με ξεφτιλίζει μπροστά στις φίλες της λέγοντας τα χειρότερα λόγια σε όλους και το χαρακτηριστικό "ο μπούλης", μετά απο 3 χρόνια έχασα τα κιλά και το βούλωσε είχα φτιάξει απο περιέργεια λογαριασμό Facebook και την έκανα προσθήκη (add) δεν ξέρω τι μαλακία με βάρεσε στον εγκέφαλο και την έκανα της είπα μια φορά τα χρόνια πολλά για τα γενεθλία της και μου απάντησε με θετικό τρόπο μετά απο λίγο καιρό τη διέγραψα μετά απο 1,5 χρόνο έβγαινα με μία κοπελιά με είδε και ζήλεψε δε ξέρω γιατί να πω την αλήθεια επίσης αυτή την κοπέλα την γούσταρα μέχρι να μπώ φαντάρος.

Η δεύτερη περίπτωση ήταν πρίν 4 χρόνια όταν ήμουν σε ΕΠΑ.Λ γνώρισα στην επιπρόσθετη υποστήριξη μία φιλόλογος στην αρχή ήμασταν νορμάλ απλή επικοινωνία είχαμε μετά άρχισε να μου κάνει δωράκια όπως μπλούζες αποσμητικά και ούτε το καθεξης και εγώ της έδωσα ένα στυλό και είχε κοκκινίσει από τότε δεθήκαμε πολύ και περίμενα πως και πως να έχω μάθημα με αυτήν όταν τελείωσε η σχολική χρονιά χάσαμε κάθε επαφή την έπαιρνα τηλέφωνο δε το σήκωνε μια φορά όλο και όλο το σήκωσε και την είδα. Το συμπέρασμα μερικοί άνθρωποι έχουν ιδιαίτερη αδυναμία σε άλλους μέχρι το όριο της φίλιας όχι παραπάνω το έβγαλα απο κάποιες ερωτήσεις που έκανα στη γιαγιά μου όταν και απο πολλεές σκέψεις μετά απο αρκετό καιρό. Τελευταίο που έχω να πώ για αυτήν είχαμε την καλύτερη επικοινωνία και αρκετά κοινά ενδιαφέροντα για αυτό την ερωτεύθηκα.

Η τελευταία περίπτωση είναι με την υπάλληλο του internet cafe την γνώρισα πρίν απο τρείς μήνες όταν την πρωτοείδα έμεινα στον τόπο (μεταφορικά) τέτοια ομορφιά νικούσε και τα μοντέλα των οίκων μόδας, φοβερά μάτια, γλυκιά, χαρούμενη και δε ξέρω τι άλλο να την χαρακτηρίσω. Εγώ άρχισα να της μιλάω και απο εκεί με τον καιρό την γνώριζα περισσότερο όποτε την πετύχενα να δουλεύει πρίν απο 10 μέρες έκατσα για ένα τσάϊ και μιλάγαμε για διάφορα να μάθω περισσότερα και κάποια στιγμή μου πετάει την ατάκα ότι είναι αρραβωνιασμένη από εκείνη τη στιγμή έχασα κάθε ενδιαφέρον γι αυτήν και μιλάμε σε βαθμό φιλικό τυπικό ποιά.
Η μαλακία που έκανα χθές που την είδα είναι ότι της έδωσα τη διεύθυνση του ιστολογίου για να το διαβάσει αν το διαβάσει αυτό το άρθρο ούτε θα θέλει να μου μιλήσει.ποιά.
Εκεί που καταλήγω απο όλες τις περιπτώσεις είναι όλοι περνάμε το στάδιο όπου ερωτευόμαστε λάθος άτομα τι να κάνουμε τά έχει αυτά η πουτάνα η ζωή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου