Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου 2012

Άτυχος εκ γεννεθής

Τόσο καιρό δεν έγραφα στο ιστολόγιο επειδή είμαι φαντάρος και σήμερα βρήκα ευκαιρία να γράψω. Ειλικρινά τις τελευταιές μέρες είμαι άτυχος γιατί μου συμβαίνουν πολλές μαλακίες.
Σήμερα είμαι εξοδούχος και ήθελα να βγάλω λεφτά, πάω στο ΑΤΜ της τράπεζας που έχω τα λεφτά και τίποτα επειδή η κάρτα είχε αχρηστεύψει προσπάθησα 1000 φορές να το ενεργοποιήσω αρχίδια και ήταν ένας ύπαλληλος προσπάθησε και αυτός τίποτα και μου είπε να πάρω τηλέφωνο να λύσουμε το πρόβλημα έγω ήθελα να πάω εκεί αυτοπροσώπος αλλά δε θα είναι εύκολο να μου δώσουν υπηρεσιακό η μονάδα μου άμεσα. Έτσι είναι μερικοί άνθρωποι είναι άτυχοι εκ γεννεθής όπως εγώ όταν γνώριζα ανθρώπους στην αρχή δείχνανε καλοί αλλά μέχρι να αποδείξουν το αντίθετο το στάδιο αυτό όλοι το περνάμε στη ζωή μας, με μένα προσωπικά έχει παραγίνει και με τις γκόμενες από όλες που γνώρισα μέχρι τώρα μόνο με δύο κρατάω επαφή πως αυτό ένας άγνωστος το ξέρει μέχρι πότε θα διατηρηθούν.
 Γενικά είμαι απελπισμένος με την κατάσταση που επικρατεί σήμερα στην κοινωνία γιατί κανταντήσε όλη παρταλία θεωρώ ότι είμαι άτυχος που δεν έχω παρέα σταθερή στην αθήνα και κοπέλα γιατί είναι πολλοί λόγοι που δε γουστάρω να το λέω το μόνο που έχω είναι με φοβούνται.
Τέλος εκεί που καταλήγω είναι ότι ατυχία έχουμε όλοι μας αλλά εκ γεννηθής μερικοί είναι χειρότερο. Η μάνα μου το έλεγε αυτό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου