Τρίτη 22 Ιουλίου 2014

Μαλάκες χορηγοί.

Τελικά η ζωή είναι το μεγαλύτερο σχολείο του ανθρώπου από εκεί πέρα μαθαίνεις πάρα πολλά τώρα έμαθα κάτι καλό που μου έχει μείνει μια ζωή. Πρόσφατα γνώρισα μία κοπέλα στην ηλικία μου εν ώρα δουλειάς αυτή με ερωτεύτηκε κεραυνοβόλα ωραία ωραία και γαμηθήκαμε στην τελική εκείνη την νύχτα στο τέλος πριν φύγω αλλάζουμε κινητά τηλέφωνα (καλός μαλάκας) μετά αρχίζουν τα παρατράγουδα και οι υποκρισίες. Τα παρατράγουδα άρχιζε να λέει να συζούσαμε μαζί, (αυτή μένει μακριά σε άλλο νησί) είχε πει ότι να την παίρνω τηλέφωνο επειδή δεν έχει κάρτα (του κώλου δικαιολογίες), πριν από 2-3 μέρες είπε ότι θα ερχόταν να με δει έλα μου ντε άρχιζε να μου το παίζει ιστορία (κάνω οικονομίες να πάρω μοτοποδήλατο δε θα μου φτάσουν) προσπαθούσε να την λυπηθώ για να πληρώσω τα εισιτήρια για μία μέρα που θα με δει όχι αγάπη μου ψάχνεις μαλάκες βρες άλλου σε μένα κομμένα.
Μια έρευνα που έγινε πριν από αρκετούς μήνες έλεγε ότι 7 στις 10 Ελληνίδες (25-34 ετών) είναι ελεύθερες δηλαδή τίγκα από αγάμητες ντόπιες γυναίκες, βέβαια αν κάθεται και αναζητεί μαλάκα χορηγό να της προσφέρει στέγη, φαϊ, κάρτα τηλεφωνου και καλό γαμήσι πάει την έκατσε ο τύπος θα γατζωθεί μαζί του επειδή ξέρει η καργιόλα ότι είναι μαλάκας και τις τα κάνει όλα τα χατίρια. Καλύτερα να δώσω 50 ευρω στις πουτάνες να τις γαμήσω παρά να κάνω τον χορηγό στην συνηθισμένη ξενέρωτη καργιόλα όπου θα μου κοστίσει 3 φορές περισσότερο και αν κάτσει να την γαμήσω. Αυτό που δεν αρέσει σε κάθε άνθρωπο που του φεύγει ο κώλος στην δουλειά και μετά έχει τον/την άεργο σύντροφο να κάθεται και να ζητάει λεφτά συνέχεια λες και ειναι ATM και αν θέλει να σε δοθεί. Υπάρχουν και αλλού πορτοκαλιές ευτυχώς στην δουλειά που εχω βλέπω πολλές ξένες μουνάρες γυναίκες όπου ψάχνουν μόνο γαμήσι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου