Σάββατο 10 Ιουνίου 2017

Ελληνική σαπίλα

-Με καφέ και πασατέμπο πηδούσαμε εμείς, τώρα εσείς ξοδεύεται 100 ευρώ και αν θα πηδήξετε
Αυτό μου είπε ένας σαραντάρης όταν ήμουν 15 χρονών και έχει ένα δίκιο σε αυτό γιατί πως έχουν καταντήσει οι σημερινές γυναίκες είναι ξοδεύουμε πολλά σε χρόνο και χρήμα για αυτές ούτε ένα δεύτερο ραντεβού ή πήδημα δεν παίρνουμε από αυτές, έχω φτάσει 25 χρονών στο ενεργητικό μου μια σχέση 3 μερών, μια εφήμερη σχέση και πολλά άκυρα από εμφάνιση είμαι βαθμολογικά 6-6,5 προσπαθώ να κάνω κάτι με γυναίκες να είναι στα ίδια περίπου επίπεδα γιατί παραπάνω το άκυρο το έχω σίγουρα αλλά ούτε αυτές δεν θέλουν (Η.Β 6-6,5), προσπαθώ να ανοίξω κουβέντα με μία την κυριεύει η αμηχανία η ηλιθιότητα και η καθυστέρηση στον εγκέφαλο πιστεύουν ότι έχω σκοπό να τις βιάσω έλεος δηλαδή για αυτό πάμε κατά διαόλου σαν κοινωνία έχω ξενερώσει απίστευτα με τις Ελληνίδες ακόμα και αυτές που μένουν στο εξωτερικό. Όσες φορές πήδηξα ήτανε επί πληρωμή γιατί τουλάχιστον ξέρω θα πάρω αυτό που έχω ανάγκη για να ηρεμήσω, η σχέση είναι ωραία όταν έχεις έναν άνθρωπο που να σου κρατάει συντροφιά, να βοηθάει στα προβλήματα που έχεις, να ξέρει τα ελαττώματα σου και να σε εκτιμάει, αλλά αυτά ανήκουν στο παρελθόν ή σε μία κατηγόρια που βρίσκεται στο πάτο γιατί η κατηγορία που υπάρχει τώρα στην κορυφή είναι επιβεβαίωση από το διαδίκτυο ότι αξίζουν, γαμήσια μόνο με συγκεκριμένες κατηγορίες αντρών, προκλητικές εμφανίσεις και εκατομμύρια άκυρα για να τους ανεβεί η αξία τους. Οι Ελληνίδες είναι τραγικές στην τελική ακόμα τρώς το άκυρο πριν καν να ανοίξεις μια γενική κουβέντα μαζί της, μια φορά μια ιερόδουλη με ρώτησε γιατί δεν έχω σχέση σε αυτή την ηλικία και της απάντησα "οι ντόπιες είναι σνομπ".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου